• SHUNYUN

A Cina hà u scopu di pruduce 4,6 miliardi di MT di carbone STD per u 2025

A Cina hà u scopu di aumentà a so capacità annuale di produzzione energetica à più di 4,6 miliardi di tunnellate di carbone standard per u 2025, per assicurà a sicurezza energetica di u paese, secondu dichjarazioni ufficiali in una cunferenza di stampa tenuta à a margine di u 20u Cungressu Naziunale di u Partitu Cumunista. di Cina u 17 ottobre.

"Cum'è u più grande pruduttore è cunsumadore di l'energia in u mondu, a Cina hà sempre messu a sicurità di l'energia cum'è una priorità per i so travaglii nantu à l'energia", hà dettu Ren Jingdong, subdirector di l'Amministrazione Naziunale di l'Energia, in a cunferenza.

Per ghjunghje à questu scopu, a Cina hà da cuntinuà à dirige u carbone per ghjucà un rolu di primura in u so mischju energeticu è ancu mette un grande sforzu in l'esplorazione è u sviluppu di prughjetti di petroliu è gasu.

"A Cina s'impegna à aumentà a so pruduzzione annuale di energia composta à 4,6 miliardi di tunnellate di carbone standard per u 2025", disse Ren, aghjustendu chì altri sforzi seranu ancu fatti per custruisce è migliurà u sistema di riserve di carbone è di petroliu, è ancu di rapidità. up custruzzioni di magazzini di riserva è stazioni di gas naturale liquefied, in modu à assicurà a flessibilità di furnimentu energeticu.

A decisione di i pulitici chinesi di attivà 300 milioni di tunnellate supplementari annu (Mtpa) di capacità minera di carbone quist'annu, è i sforzi precedenti chì anu appruvatu una capacità di 220 Mtpa in u quartu trimestre di u 2021, eranu azioni per perseguite u scopu di sicurezza energetica.

Ren hà nutatu l'obiettivu di u paese di custruisce un sistema cumpletu di furnimentu di energia pulita, cumpresu energia eolica, solare, idroelettrica è nucleare.

Hà introduttu ancu l'ambiziosu scopu di l'energia rinnuvevule di u guvernu in a cunferenza, dicendu chì "a parte di l'energia non fossili in u mischju di cunsumu energeticu di u paese serà righjunta à circa 20% da u 2025, è sarà più altu à u 25% circa da u 2030".

È Ren hà enfatizatu l'impurtanza di avè un sistema di monitoraghju di l'energia in u locu in casu di risichi energetichi potenziali à a fine di a cunferenza.


Tempu di pubblicazione: 25-oct-2022